Verzending en levering
Vóór 22:30 besteld? *Morgen in huis!
Als je op werkdagen en zondag vóór 22:30 uur een product uit voorraad bestelt, wordt je pakket diezelfde dag nog aan onze leveringspartner meegegeven. Vaak heb jij je bestelling dus de volgende werkdag of op zaterdag al in huis! Hierbij zijn we natuurlijk wel afhankelijk van de snelheid van onze leveringspartners. (PostNL en FedEx)
*Bestel je in het weekend, dan wordt je bestelling doorgaans op maandag bij je bezorgd.
Levertijd afhankelijk van betaalmethode
De levertijd geldt vanaf ontvangst van betaling en is dus afhankelijk van de betaalmethode die je kiest. Betalingen via iDeal (NL), Bancontact/Mister Cash (BE) en Creditcard worden direct verwerkt. De verwerking van een overboeking kan tot 3 werkdagen duren.
In deze landen leveren wij
Wij leveren je bestelling in Nederland en België via PostNL. Voor alle overige Europese landen is FedEx onze leveringspartner.
- Nederland
- België
- Duitsland
- Frankrijk
- Denemarken
- Estland
- Finland
- Griekenland
- Hongarije
- Ireland
- Italie
- Letland
- Luxemburg
- Monaco
- Oostenrijk
- Polen
- Portugal
- Roemenie
- Servie
- Slovenie
- Slowakije
- Spanje
- Tsjechie
- Zweden
Verzendkosten
Verzenden naar Nederland en België is €3,95. Voor alle andere landen is dit €9,00 incl. BTW.
Thuisbezorging én ophalen bij een servicepunt
Je bestelling wordt veilig opgestuurd via PostNL of FedEx. Beide leveranciers bieden het pakket eenmalig op het door jou opgegeven afleveradres aan. Indien je tijdens dit bezorgmoment niet aanwezig bent, wordt je bestelling naar een servicepoint gebracht bij jou in de buurt. Beide leveranciers laten een bericht achter zodat jij weet wanneer en waar je het pakket kunt afhalen. Als verzendmethode kun je er óók voor kiezen om je bestelling direct naar een servicepoint te laten versturen. De leverancier laat je dan weten wanneer je de bestelling kunt ophalen. Vergeet in dit geval je geldige legitimatiebewijs niet mee te nemen! Ook kan het zo zijn dat er een QR-code naar je toe wordt gemaild.
Waar is mijn bestelling?
Als je bestelling correct is afgehandeld in onze webshop, krijg je van ons een orderbevestiging. Als we jouw bestelling hebben ingepakt, ontvang je hierover óók een bevestiging. Zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Hierin staat een Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen. Heb je geen berichten ontvangen? Het kan gebeuren dat dergelijke e-mails in de spamberichten terecht komen. Ook daar niets ontvangen? Neem dan contact met ons op via:
+31 88 144 77 00 (NL)
+32 07 84 85 190 (BE)
Ik heb (nog) niets ontvangen?
Doet jouw pakketje er langer over dan de bovenstaande doorlooptijden? Neem dan direct contact met ons op zodat we tijdig een onderzoek kunnen instellen bij de vervoerder. Na 4 weken, gerekend vanaf de geplande bezorgdatum, is dit namelijk niet meer mogelijk en dit betekent helaas ook dat wij niets meer voor je kunnen doen.